31 Aralık 2017 Pazar

MUTLU YILLAR / 2018

Victor Strand: Alo ?

Stepanovich Vashchenko: Merhaba, burası kozmonot Valery Stepanovich Vashchenko, uzay aracındayız.

Victor Strand: Yok artık !

Stepanovich Vashchenko: Alo ? orada mısınız ? Duyuyor musunuz?

Victor Strand: Alo ? Baja Kaliforniya’dan Victor Strand sizi gayet net duyuyorum. Kuzey Amerika’da neler olduğunu biliyor musunuz bay Vashchenko?

Stepanovich Vashchenko: Kuzey Amerika mı ? Sesin Amerikalı gibi geliyor dostum, her şeyin sadece onun başına geldiğini düşünen biri gibi. 

Victor Strand: Yani sadece burada olmuyor mu?

Stepanovich Vashchenko: Yeniden gidişimden üç gün sonra dünyadaki ışığın sönüşünü gördüm. Dram dolu bir gösteri. Sizinle mezarımdan konuşuyorum. 

Victor Strand: Üzgünüm. En azından uzaya çıktın. Başka birisinin böyle bir fırsata nail olduğundan şüpheliyim.

Stepanovich Vashchenko: Hepsini son bir bardak votkaya verirdim.

Victor Strand: Şampanyaya ne dersin ?

Stepanovich Vashchenko: "Ölüyorum. Uzun zamandır şampanya içmedim.” 

Victor Strand: Çehov

Stepanovich Vashchenko: Son sözleri. 

Victor Strand: “Ya bu duvar kağıdı gider ya da ben” 

Stepanovich Vashchenko: Wilde !

Victor Strand: Evet ! hahaha “Bir otel odasında doğdum ve Allah kahretsin bir otel odasında ölüyorum.”

Stepanovich Vashchenko: O’neill !

Victor Strand: Evet 

Stepanovich Vashchenko: “Son sözler yeterince doğru söz söylememiş aptallar içindir” Marx, Karl Marx........... Bana şampanyadan bahset Victor Strand.

Victor Strand: Iıııııı bu bir 1985 Dom Perignon vintage.

Stepanovich Vashchenko: Alooo ?

Victor Strand: Bay Vashcenko ?

Stepanovich Vashchenko: Bağlantın kopuyor dostum, dünya dönüyor.

Victor Strand: Dünya öldü !

Stepanovich Vashchenko: Hayır, dünya sen ölünceye kadar ölmez ! Şampanyanın tadını çıkarmak için öleceğin günü bekleme Victor... Benim için de kadeh kaldır 

Victor: Bay Vashcenko ? Alo? Alo ? Elveda.
________
(Fear The Walking Dead, Sezon3, Bölüm8)
* Hepinize Mutlu Yıllar *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder